martes, 5 de abril de 2016

A pantalla interactiva nas aulas

Boas familia, esta noite gustaríame contarvos a miña experiencia sobre a pantalla interactiva, pero antes creo conveniente darvos unha definición desta.

A pantalla interactiva, tamén denominada a pantalla dixital, consiste nunha computadora conectada a un vídeo proxector, que mostra o sinal do devandito computador sobre unha superficie lisa e ríxida, sensible ou non ao tacto, desde a que se pode controlar a computadora, facer anotacións manuscritas sobre calquera imaxe proxectada, así como tamén, gardalas, imprimilas, envialas por correo electrónico e exportalas en diversos formatos. A principal función é controlar a computadora mediante esta superficie cun bolígrafo, co dedo ou con outro dispositivo coma se fose un rato. Esta nova tecnoloxía ofrece a posibilidade de interactuar coa imaxe, o cal marca a diferenza en relación cunha pantalla dixital normal.


No meu colexio, durante a ESO e o Bacharelato, utilizamos este recurso, e vouvos contar a miña experiencia. Sen dúbida é unha ferramenta moi doada para un aula, o que máis me gustaba a min era que cando os profesores ou profesoras escribían unha explicación neste taboleiro quedaba gardada. Deste xeito, podiamos consultala cando quixéramos e a próximo explicación colocábase debaixo polo que agrupabamos todo o temario. Na miña experiencia, soamente lle podo por unha pega e é que durante esta época subiume a miopía unha barbaridade, e eu sospeitei que podía ser por a morea de horas que pasaba diante dela.

Un bico. 

Ningún comentario:

Publicar un comentario